blinka, lilla stjärna?

Shit, det var bland det äckligaste jag har varit med om. Har inte känt någon form av huvudvärk på hela dagen, så gick jag precis på toaletten, men precis när jag kom in där så började allt bara snurra och det kom huuur många stjärnor som helst som bara for framför ögonen på mig. Fy, det var verkligen äckligt. Vad sjutton kan det ha vart? Jag låste upp dörren illa kvickt, ifall det skulle hända något så att mamma hade varit tvungen att komma in, som tur var hjälpte det att bara ställa sig o luta sig mot väggen och försöka fokusera på någonting med blicken. Nä, huah. Det var verkligen läskigt...

image223

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Svar; ja, äckligast ! :P

2008-02-11 @ 13:10:22
URL: http://www.empemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0