barnvakt

God morgon!
Jag har dock varit vaken sedan 9.15, ungefär. Då Nellie kom in och väckte mig, eftersom vi skulle vara ensamma hemma idag. Barnvakt med andra ord, nåja.. hon var snäll och kom och la sig hos mig en stund, så vi låg där och körde namn-leken och skrattade massor! Vi har även hunnit med att äta frukost och titta på ett jättelångt bildspel som hon fick när hon slutade dagis, haha. Så sött :)
Nu funderar jag på om det kanske är dags för att klä på sig? Eller ska man sitta i morgonrocken hela dagen? Nja, jag tror inte det...
Förvånansvärt många läsare har jag haft redan idag, HAHA. Hela elva stycken, whosch. Undra vart alla de kom ifrån ;) Kanske man ska ta och hitta på något idag? Frågan är bara vad... Har ni några tips? :)

Jag och Nellie, bilden tagen för någon månad sen.
image222


Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

javisst :D

2008-02-11 @ 12:10:58
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0