sönderspelad handled och cashewnötter som innehåller nötter..

Min vänstra handled är typ sönderspelad av all Guitar hero jag har spelat under de två dagarna vi har haft det. Haha! Bra Annie, braaaa!

Idag har jag varit på stan och fördrivit tiden tillsammans med mina föräldrar och min lillasyster. Inte jättekul, men bra tidsfördriv! Det var någon Arn-dag i stan, massa medeltidsklädda människor överallt som gjorde olika grejer. Haha!
Japp, jag är från "Arn-delen" av Sverige, och jag känner mig lyckligt lottad ;) Vi åkte till ö&b en sväng också, jag hittade en cashewnötspåse, vet ni vad det stod på den? "Obs! Innehåller nötter". Haha, NÄHÄ?

Nu ska jag följa med min farmor och handla en sväng, ha det fint!

Jag och min fina vän Lisa förbereder inför ett litet kalas i Gullbranna, PARTYPARTY!

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

HAHAHAHAHA! Innehåller nötter. Jaha? Vilka puckon det finns...

2008-08-17 @ 23:21:47
URL: http://www.metrobloggen.se/memmli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0