skolsnack

God kväll vänner! Hur är det med er? Med mig är det bra :)
Vi har sovmorgon imorgon, jag kan sova två timmar längre än vanligt. Jag slipper gå upp kvart över fem, det är L Y C K A!

Skolan känns himla bra, vi har fått våran första läxa. I bild&form, vet ni vad läxan är? Vi ska lära oss måla streck! HAHA. Jag gillar läxan ;)
Lärarna vi har haft hittills verkar så bra! Speciellt matteläraren. Åh, vad jag tycker om henne! Äntligen kanske det kan bli roligt med matte? *hoppashoppashoppas*

En negativ sak är att vi inte har fått några skåp än, eftersom lokalerna vi är i är helt nya så är även skåpen helt nya, och lärarna har inte fått nycklarna än. Det innebär att alla måste bära runt på sina grejer dag ut och dag in. Jobbigt! Hoppas på att få nycklarna imorgon.


Idag har jag bara varit hemma och slappat järnet. Man orkar ingenting på helgerna! Så sjukt trött. I fredags somnade jag runt tio i mammas knä i soffan, släpade mig nästan sovandes in till min säng när hon väckte mig och vaknade inte förrän tolv timmar senare. SKÖNT! Och nu börjar jag bli trött. Klockan är bara lite efter åtta. Hallå, vad är det med mig? Haha.

Jag under min och Nellies promenad på berget tidigare idag. Mys!




Kommentarer
Postat av: Sofia

hej! vi fick ungefär samma läxa ska jag säga, fast att göra siffror (antar att ni också använde spritpenna?) hoppas du har det super på nya skolan och fina kläder du har på bilden ! :) kram

2008-08-24 @ 22:53:24
URL: http://eliason.blogg.se/
Postat av: singeln

snygg :P

2008-09-01 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0