hemmadag med promenad

Hej!

Eftersom jag hade den maximala oturen och åkte på migrän igår när min klass skulle iväg till Kinnekulle för mysiga lära-känna-dagar med övernattning så får jag vara hemma idag också, trots att jag mår bra. Lite tråkigt.. Hade väldigt gärna varit med klassen faktiskt.
Hur som helst så vill jag åka in till stan eller hitta på något sånt där annat kul, men det känns så dumt när jag faktiskt borde vara på Kinnekulle.. Eh, ni kanske förstår?

Nu ringde mamma, jag ska följa med henne på promenad nu under hennes rast i regnet. Hmm.. regnkläder på och sen får vi se vart det bär!

Så ja, ni får väl ha det så bra så hörs vi så småningom :)

Grattis till Felix och Niklas också! :) Och om jag inte skriver imorgon, så grattis Jacob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0