SM-GUUUUUUUULD!

Åh, jag hade skrivit massor men självklart börjar internet krångla då och stängdes ner.

Till att börja med... SM-GUUUUUUUUULD! Bra kämpat, håve. Ni är de bästa!
image278
För övrigt har jag varit otroligt duktig idag, jag kämpade mig upp klockan åtta för att åka klockan nio till missionshuset där vi har haft loppis. Kom hem vid två, då var det bara att snabba sig att äta, sen blev det in till stan för att kolla på Skövde HF. DE VANN! Med 28-16. SM-final nästa!! Grattis, tjejer :) Efter det gick jag och mamma hem från Skövde. Det är nog ca åtta kilometer, rätt bra jobbat ändå ;) Men det var riktigt skönt, sånt superväder idag ju!

Om ni vill veta så har jag GRYMT ont i varje liten kroppsdel idag också, laserdome tar på musklerna. Jag lyckades hamna på plats 5 av 14. Rätt bra ändå!


Åh. Nu ser det här inlägget helt konstigt ut, bara för att min dator är helkonstig just nu. Men ni får överleva! Jag måste sova nu, tror jag. Ska vara i Stenstorp klockan tio imorgon.. Huah.

Godnatt! (jag bjussar på bilder imorgon förhoppningsvis!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0