nationella prov

image272 God morgon, god middag, god kväll!
Hur står det till med er idag?

Nu är engelska nationella avklarat. Eller, vi kanske har en del kvar? Äsch, jag vet inte.. Det gick i alla fall sådär, tror jag. Hörförståelsen och jag kom inte riktigt överens om man säger så, det var svårt! Men men, jag får hoppas på ett G!
Annars har dagen varit rätt slapp, som vanligt nu för tiden. Och snart bär det av till tonår, henkekväll eller något skulle det vara idag. Kan bli intressant ;)

Förresten, HEJA HÅÅÅÅÅÅÅVE! Nu är dom klara för final. Kom igen nurå, nu ska vi vinna det här! Vi håller ett par tummar var för er.


jag bjuder på en osminkad och ful bild på mig från när jag var ute och cyklade igår i det fina vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0