migrän och läxor

Jag som sa att jag skulle uppdatera igårkväll, fy skäms på mig. Men anledning, det har jag!
Vi gick över till våra grannar eftersom mannen i huset fyllde 50 år igår, grattis säger vi till honom! Det kändes lite skumt att vara där inne, eftersom jag inte har varit där på hur många år som helst, även om jag var där inne VARJE dag när jag var liten och lekte. Jag kommer ihåg när mamman i huset en gång sa något i stil med "Annie.. du bor ju nästan här hos oss!" haha, vilka minnen man har där ifrån alltså. En sak jag ALDRIG glömmer där ifrån är när Erik och Louise som barnen i familjen heter klippte av mitt hår, så det var över öronen och helt ojämt. HAHA! Iofs var inte jag mycket snällare, jag, eftersom jag var med och klippte av Louises hår. HAHA, oj vilket minne..
En lite rolig sak är att det gick massa millitärer ute på våran gata igårkväll, men vapen o grejer. En stridsvagn (tror jag det var?) hade dom också med sig. HAHA, på VÅRAN gata som är så liten! När vi gick hem vid nio ungefär så gick jag och la mig direkt, eftersom jag började känna av huvudvärk redan då.

Idag vaknade jag med världens migrän, som inte ens gick sova bort vilket brukar funka. Lite försvann den i alla fall under dagen, så nu har jag inte så ont längre. Måste göra min svenskaläxa. Gah! Därför sitter jag här.. ska söka lite fakta och gojs, sen måste jag skriva in det på datorn också. Hmm, hoppas innerligt att jag klarar göra färdigt det här alltså, det ska vara inlämnat imorgon!

Nå ja, nu ska jag fortsätta... Hoppas ni har en bra dag!

image269
bild från i lördags, ser en aning koncentrerad ut, inte så konstigt eftersom det var en svår låt.
men underbart blev det iaf!

Kommentarer
Postat av: tai pan

militären tar aldrig ut stridsvagnar ute bland hus möjligt vis var det bara ett pansarfordon av mindre sort som understöd för infanteri

2008-04-09 @ 11:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0