man måste ju tacka?

Jag lovar att det var en av världens sötaste småpojkar på bussen förut när jag åkte hem. Misstänker att det var ett fritids som hade badat i Skövde som satt på bussen. När alla hade gått av och chauffören hade stängt dörrarna ser jag en liten kille i 8-9årsåldern som har sprungit från bakersta delen i bussen, fram till chauffören och sträcker upp handen som för att ta honom i handen.

Pojken: Tack! Tack! Tack så mycket för skjutsen!!
När han sedan skulle gå bak i bussen igen för att gå av så hade ju chauffören stängt dörrarna..
"MEN, NEEJ... jag skulle ju gå av!!", tur för honom att han öppnade ;) När han glatt hoppade av bussen väntade läraren där utanför, och jag hörde henne fråga skrattandes vad han gjorde.. då svarade han:
"Meeennn.... man måste ju tacka?"


Hahaha, naaaaw. SÅ sött! Jag har ALDRIG sett en så glad busschaufför, han sprack upp som solen!

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha fy va sött :)

2008-04-18 @ 15:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0