jag blev berörd

Se upp i backarna, det är en icke-brunett-annie som skriver. Haha. Jag har blekt slingor, det blev dock inte som jag hade tänkt mig alls. Kul att jag för en gångs skull faktiskt gick in på Kicks och FRÅGADE om tips på färg, så tipsade hon om HELT fel visade det sig när jag hade sköljt ur det. När jag precis hade duschat färdigt, kom mamma in och sa
"Den här färgen skulle inte användas i hår som har färgats med röd ton innan."
Bra där, tjejen! Nåja, det blir väl bra det också. Bara jag får vänja mig ett tag, och sen får jag bleka mer slingor, med en färg jag är van vid, som jag VET har funkat i mitt hår förut.

Ikväll har jag varit i missionshuset på möte. Det blev jättebra, så mysigt! Bland de bästa mötena jag varit på i våran kyrka i alla fall. Vi måste göra på samma sätt igen, det blev så bra, så bra, så bra. Jag blev berörd! Sen blev det smörgåstårta, mums på det. Och tack till Viola som vi fick den av :)

Och du Sandra, lilla vännen... lycka till i dina drömmar om att bli popstjärna! :)
"- Pappaaa, du ska vara min livvakt. Och mamma, hon ska vara min chaufför. Och David, han kan vara min hund!" Naaaaw, sötis. Hon är sex år och har redan sånna drömmar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0