deal

Haha, i'm dead. Okej, inte riktigt. Men väldigt nära känns det som. Mina armar blev trötta, den stora frågan för mig är hur i allsindar de kan ha blivit det.

I alla fall, jag TROR att jag sprang (okej, joggade) mer än vad jag gick, duktigt! Jag kan dock erkänna att jag blev lite smårädd när jag stötte på en militär med gevär och grejer i spåret. Kusligt.... haha ;)
Förresten så har jag och min gode vän Jonna kommit överens om att vi ska jogga 20min/2ggr per vecka och göra 15 armhävningar och situps varje dag. Det ska vi bannemig klara också!


Huhh... jag är hungrig. Och nu kom mamma hem, så jag hoppas hon vill hitta på något gott ;) Tvivlar dock på det, men hoppas gör jag!

image274
haha, såhär plågad var jag i spåret! heja, heja mig.

Kommentarer
Postat av: erika jensen!

sprang du ett varv? ;)
hahahahahaha, hon kanske gör kycklingpytt (Y)

2008-04-08 @ 20:34:53
Postat av: Annie

haha, käft med dig erika! ja, jag sprang ett varv och jag är stolt eftersom min kondis är såååå dålig som den kan bli, om inte värre.. MYCKET värre! hahaha :D
HAHAHAHA, neeeeej det blev inte kycklingpytt! TJOHO, partyparty :D jag slapp det!

2008-04-08 @ 20:55:44
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: erika jensen!

men då kan du ju börja springa en mil med mig nurå (Y) haha. hahahaha, grattis annie! :D

2008-04-08 @ 21:10:04
Postat av: tai pan

lugna er nu tjejer! OCH ANNIE EN MILITÄR ÄR INGET ATT BRY SIG OM OCH DERAS VAPEN HAR SÄKRING PÅ OCH HAR LÖSA SKOTT MAN KAN INTE SKADA SIG

2008-04-09 @ 11:24:43
Postat av: Annie

Anton: Hörrudu, du kan vara lugn! Jag tror inte precis att militären skulle skjuta mig eller något liknande sådär helt utan anledning! :)

2008-04-09 @ 11:31:26
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: erika jensen!

hahahahaahahah, anton lilla :D

2008-04-09 @ 19:57:18
Postat av: Jonna

ja detta ska vi klara :)

2008-04-10 @ 11:28:30
URL: http://lyckrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0