dagens konstaterande

Jag tänkte bjuda på en dagens konstaterande... haha!

Jag gick förbi en kille i skolan förut (som jag för övrigt gick med på dagis och gör typ inget annat än hälsar på då och då), och helt plötsligt hör jag honom säga till sin kompis:
- Var det där Annie!?

Jag vände mig om eftersom jag hörde mitt namn, han hälsade.. o sen vände båda håll och gick igen. Sen hör jag efter några sekunder:
- SHIT! Annie, vad kort du är!! Jag har alltid tänkt mig dig som jäääättelång!


Hahaha. Den kommentaren lär jag aldrig sluta höra! Får höra det ofta, ofta, ofta. Kanske beror det på att jag var längre än de allra flesta för bara några år sen, och wipps har ALLA växt om mig! Haha. Kortis har jag blivit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0