catch the flag

Till att börja med kan jag berätta att nationella i matte är avklarat. I alla fall ett delprov. Eller två? Nej, ett. Eller jag vet inte. Jag vågar inte säga att det känns som det gick bra, för då har det säkert inte gjort det. Jag hoppas på G och om jag skulle råka få mer så får jag se det som en bonus helt enkelt! :)

Idag har varit en såndär riktig trött-dag. Jag trodde att det bara var något tillfälligt imorse, men det har inte gått över än! Haha, jag tror jag höll på att somna på NO:n idag, tur att vi inte gjorde något speciellt! Vi fick dessutom sluta en kvart tidigare eftersom ingen gjorde någonting!


Ikväll blir det nog Tonår hade jag tänkt mig, "catch the flag" tror jag det var som stod på programmet idag. Hmmm.. vet inte vad det är men!


ALEXSANDRAAAAAA....... vet du vem jag lyssnar på nu? Ja, HELENE SJÖHOLM!
Du måste finnas, du måsteeeeeeeeeee!
(nu får du fortsätta :D)

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

JAG LEVEEER MITT LIV UTAN DEEEEEEEJ! haha x)

2008-04-25 @ 18:51:37
URL: http://ahallen.blogg.se
Postat av: Annie

Alexsandra: HAHA, nä? är det SÅ den går? :O Seriöst.. det trodde jag faktiskt inte :D Jag har nog sjungt fel.. hahaha!

2008-04-26 @ 12:08:49
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0