äntligen vår?

Tjohi och tjohå!

Idag har jag spenderat min dag i skolan, som för övrigt var VÄLDIGT soft. Superskönt! Sådana dagar behövs ibland.

Klassråd - inget att ta upp, jag och Amanada satt på varsin stol och satt av tiden genom att prata om allt och inget, och fingrade på våra omdöme-kuvert som vi höll i händerna. Nervöst!
Syslöjd - Satt och sydde på min kudde, haha. Lappteknik!
Matrast - äcklig mat, men skönt med rast!
Engelska - Musik i öronen, översatte en låt. Kul!
Svenska - Tittade på Bröderna Lejonhjärta.

Sen var dagen slut eftersom våran Digitala Bild på en timma och tjugo minuter blev inställt. En fetingPUSS på det!

Jag och Erika tog bussen hem och hemma har jag hunnit sitta ute en stund på altanen i det fina vädret. Ljuvligt! Kanske har ytterligare ett par fräknar tittat fram? Haha. Hope not...

Ja just det, det glömde jag säga. Mina omdömen såg bra ut, och jag har höjt mig i några ämnen! TJOHO på det. Större chans att komma in på det jag vill nu. Underbart! Måste dock fortsätta som jag gör nu för att behålla mina betyg kanske :) Jag fick reda på vad jag fick på första delen i Tyska kommunprovet. 44/47! Jag är helnöjd! :D

Nu ska jag ta min mammas hoj och cykla en sväng, det är ju sjukt fint väder ute! Frågan är om man ska stoppa in musik i öronen eller om man ska njuta av alla fågelkvitter istället? Hm.. tål att tänkas på.

Nellie passade på att leka ute i det fina vädret!

image270


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0