sjuk.

några dagar varje månad (minst) önskar jag att jag vore en kille. blä för mensvärk säger jag bara! jag hatar det.
fick stanna hemma för det idag, asjobbigt ju. jag som hade bestämt mig för att inte vara hemma lika ofta det här året som förra, fast ah.. nu har jag en anledning iaf.
har suttit och tittat på tv det mesta hela dagen.. kulkul. hipp hipp har jag kollat på, hahahaha! det är så bäst ju :)

fick reda på att min storasyster har blivit arbetslös idag. hon fick inte vara kvar för att hon hade varit hemma för mycket för hennes magont.. fy vad jobbigt! jag tycker så synd om henne. det är något som går i släkten det där med magont.. uuuhh! jobbigt ju. jaja, får hoppas att det löser sig för henne :)

nu ska jag kila, blir förhoppningsvis mat snart!

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0