irritation :P

åh, får inte gå till skolan imorgon heller, bara för att det är orientering typ halva dagen.
ellerja, får o får.. det vore väldigt osmart av mig faktiskt, eftersom jag mår dåååligt nu, bara hostar hela tiden. har jätteont i hela kroppen av allt hostande! uuuh, jobbigtjobbigt.
haha, nej nu ska jag katten inte klaga! jag fick såndär arg-känsla förut när vi satt och åt på alla som bara tycker så synd om sig själva.. hahaha :P min familj höll inte riktigt med mig, men ja.. jag kan bli riktigt irriterad på sånt!
typ om man säger...

person 1 : hur är det med dig?
person 2 : nja, det är inte så bra. är jätteförkyld!
person 1 : jaha, men tänk på mig då som.. blablablaaaa... och räknar upp alla deras problem :P

men jamenar, va katten! om dom nu frågar hur det är med en, då förväntar dom sig ju säkert ett svar. o när man säger att man inte mår bra, varför måste den rabbla upp alla sina problem som dom HAR HAFT då? :P

hm, okejokej.. det är inte meningen att få sånnadär irritationer, men det kan bli så ibland!

nu ska jag bli en positiv människa, försöka iallafall :D

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0