idag..

idag vaknade jag tiidigt, halv nio ;) duschade o gjorde mig iordning och åt min meganyttiga frukost (havregrynsgröt med rivna äpplen och bananbitar) ;) sen åkte vi till stenstorp, på möte. vi i "kören" (vi var fyra personer som sjöng idag, plus en trummis och en pianist) sjöng. det gick jättebra, fast tre av fyra sångare var jätteförkylda, jag var en av dom. så ah, det var ju lite synd. men det gick bra iallafall. fick massa beröm :)
för övrigt var mötet väldigt bra, mysigt o så.
sen fick man fika, kladdkaka och grädde! mmmums ;D

har precis ätit ris och kassler med ostsås eller något. så nu är jag huuur mätt som helst :P

jag, mamma och nellie ska på shrek den tredje sen, vid fyra :) ska hämta ut biljetterna typ kvart över tre, så vi ska väl åka om ett tag ;D haha. det blir nog mysigt o kul :D uh, jag orkar inte skriva mer nu.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0