hahahha!

hahahha! jag måste bara berätta en sak som pappa just berättade för mig :D
ah, min mamma är inne i skövde på friskis & svettis och gympar väldigt ofta, absolut allra minst tre gånger i veckan.. så hade min sjuåriga lillasyster Nellie varit med henne där och lekt i barnhörnan härromdagen..
så hade pappas jobbarkompis (som nellie nästan aldrig har pratat med förut, typ bara träffat litegrann) kommit dit o sagt...

han : hej nellie! är pappa och gympar idag?
nellie : nää, mamma!
han : jaha, är hon här ofta och gympar, din mamma?
nellie : JAAAAA!!! minst femtiofem gånger i veckan!!!!!!


HAHAHAHAHHAA :D oj, vilken lillasyster också. så sjukt förvånande att hon är så framåt och oblyg, både jag och mina två storasystrar har alltid varit skitblyga, när jag var liten började jag typ gråta när någon vuxen pratade med mig för att jag var så blyg! hahahha, seriöst alltså. vi har det på film tror jag! :D hahahaha..


och ja.. här är hon, min supergoa lillasyster :)  :

image56

Kommentarer
Postat av: Linda

haha sötis! :) härligt med barn som är oblyga, det kommer ofta rätt roliga kommentarer då!

2007-09-17 @ 22:05:30
URL: http://dailyluxury.blogg.se
Postat av: Lovisa

naw va söt :)

2007-09-22 @ 18:08:24
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0