himlen runt hörnet..

haha, hjälp alltså...
vilket otroligt kasst minne jag har ibland.

jag frågade precis Nellie :
- Nellie, ska vi göra något idag?

Nellie :
- men NEEEEEEEEEEJ, jag vet fortfarande INTEEEE!


hahaha, hon blev typ galen.. sen sa hon att jag redan hade frågat det massa gånger. hujhuj, jag får nog ta och skärpa mig :D

är lite småsugen på att hitta på något idag alltså. kanske får slå en pling till någon kompis sen eller något :) kan ju inte bara sitta här och ruttna hela dagen, nej det går verkligen inte för sig!
jag börjar bli hungrig, det är synd om mig. OTROLIGT! haha..

sitter just nu och lyssnar på "Himlen runt hörnet" med Lisa Nilsson, måste lära mig den helt till Måndagen efter lovet, tänkte sjunga upp den i musiken då. alltså, vi spelar upp instrument o så för våran lärare och får betyg. förra veckan lyckades jag spela till mig ett VG på piano ;) haha.. vore kul att få ett mvg i sång det här året också. (hahaha, nej jag skryter inte. det är inte direkt så svårt att få högt betyg i sång i skolan xD) musiklärarn hade ju sääänkt mig! med ett helt minus :( jag som satsade på att höja mig till ett mvg, det lär jag ju inte kunna fixa nu när jag har vg- .... bajs på honom! jaja, jag får överleva :)

funderar på att sno glaset med mjölkchokladpannacotta från igår, som står i kylen ;) jag hade så ont i magen så jag klarade inte äta så mycket av min.. och nu står det ett orört glas i kylen som antagligen blev över.. vågar man sno? :D mouahah! jag funderar faktiskt på't, riktigt starkt ;D



tycker den här låten är väldigt fin :) ohjaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0