"yes lord, yes lord, yes yes lord....."

hej och ursäkta för lite dåligt uppdaterat idag.
men jag har varit i stenstorp sen klockan halv tre tror jag, så jag har inte kunnat :)
kikade på innebandy och träffade folk, det ena av våra börna-lag lyckades spela till sig en andraplats! duuuuktigt av dom, grattis :D
mycket skratt har det blivit hela dagen. roligt!
när innebandyn var slut fick vi skjuts av pastor henkelibenk till kyrkan, vi satt fem stycken ihopmosade i baksätet ;) hahaha... "VI HARE BRA, VI HÄR BAK I BILEN OCH VILL EJ VA MÄ OM NÅN KROCK, dobidobidoo.. bidobidamdam, bidobidamdam, bidobidamdamdam!" satt vi och sjöng, och någon krock blev det inte heller för den delen! hahaha.
satte oss och fikade litegrann, klockan åtta började ungdomsmötet. kul var det, en ungdomskör från lidköping var där och sjöng, bra var dom!
gött möte, med en grym avslutande låt av kören. hahaha!
"YES LORD, YES LORD, yes yes lord, YES LORD, YES LORD, yes yes lord, YES LORD, YES LORD, yes yes lord. AMEN! *dansa aaaaaaaaassnyggt*"

HAHAHA, det var riktigt kul :D

efter mötet kom våran pastor som hade lovat att han skulle köra hem oss fram till pauline (min syster) o bah ;
- ah, du får ha det så bra då, pauline. hälsa hem till madde och gunnar, så ses vi förhoppningsvis snart!

pauline såg jätteledsen och rädd ut och sa ;
- meen :/ jaha... skulle inte du köra oss? :/ :/ :|

HAHAHAHA, då började han bara skratta... han är så himla härlig, han skämtar om allt! och ja, sen vet man aldrig med honom när han är seriös eller inte, det är läskigt!
men det var iallafall kul att se paulines reaktion.. HAHAHA!

nu ska jag sova, ska till min syster imorgon och sedan åka på kalas för min kusin, robin i habo :)

GODNATT! hoppas ni har haft det lika roligt som jag..


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag klickade på din länk, men den funkade inte. Vad var problemet? :)

2007-11-11 @ 13:24:21
URL: http://patriciabk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0