vänner

det är sjukt, två dagar hemma pga kraftig förkyldning och jag tror att jag saknar ihjäl mig efter umgänge!
jag vill bara hitta på något, NU, med någon.

jag saknar mina kompisar, jättemycket verkligen. känn er träffade om ni läser det här!
vi glider bara ifrån varandra mer och mer känns det som. MEN, när jag inte träffar er på länge.. då saknar jag er verkligen. jättemycket. vi får se till att lösa det här på något sätt, tjejer. vi måste ta tag i våran vänskap!


och jag längtar efter gymnasiet.. jag vill dock inte gå i skövde, jag vill gå i någon annan stad. men ändå bo kvar här. jag orkar inte gå i skövde, man vet vilka de flesta är här känns det som. tråkigt! jag vill lära känna nytt folk.

jag vill komma till en stad där det bor många kristna ungdomar. det är svårt att stå upp för sin tro när man är ensam om det, nästan ensam iallafall. MEN, jag tror fortfarande på gud, och det hoppas jag att jag alltid kommer göra.
det är inte alltid man orkar ta till bibeln eller någon liknande bok när man är ledsen och allt känns skit, men när man väl tar tag i det, då känns allt MYCKET bättre.

jag skulle kunna göra vaaad som helst för att få fler kristna kompisar.

okej, det var inte alls det här inlägget skulle handla om egentligen.
men ja, nu vet alla det också.. jag är kristen!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag håller med. Det är svårt att stå upp, och det är ibland svårt att ta upp bibeln och bara läsa ett kapitel eller två... det är så. Men Gud är värd allt, och vi får bara be.

2007-11-10 @ 18:42:03
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0