tjejfinal och julkalender

OJ, det BLEV andreas som fick åka idag.. det trodde jag aldrig, hur mycket jag än har hoppats!
så, det blir en tjejfinal. marie och amanda, jag håller inte direkt på någon längre.
amanda gjorde ett SÅ bra och känslofyllt framträdande med låten hallelujah, missade ni det, huujj.. då har ni gått miste om något ;)
både jag, mamma och pauline satt och nästan grät. eller, mamma grät inte nästan. mamma grät.
haha, sån tönt hon är :D hon gråter alltid till grejer på tv, haha!

tror jag måste sova snart, för jag måste följa traditionen att ställa klockan för att titta på julkalendern som börjar klockan nio imorrnbitti, får inte missas! första avsnittet ju. åh, snart är det jul. jag längtar verkligen, så himla underbart. jag gissar att det är många fler än jag som längtar. och längtan får vara i 24 dagar till, sen är det! åhhh.
nu hoppas vi bara på snö också, annars blir det ingen riktig, traditionell julafton. får inte vara som förra året! besvikelse, tyvärr. det här året ska det bli perfekt :D

tror det blir riktigt kul, för min kära storasyster emelie kommer upp till oss och firar, ska bli riktigt mysigt. hela familjen samlad :)

nä, nu måste jag sova. ha det så bra! godnatt, puss&kram /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0