tabbe.. ;)

ärligt talat, snälla anonyma människor. VARFÖR?
hur värt känns det att skriva sånna kommentarer?
jag hade tagit åt mig sjukt mycket mer om du hade skrivit ditt namn, så om det var det du var ute efter, synd att du inte vågade stå för vem du var :) haha tönt.

idag gick jag och tänkte på min klarinett, och kom på att i inlägget jag skrev igår om min klarinett skrev jag att jag fick ont i vänstertummen för att jag hade hela klarinettens tyngd på den.. självklart är det högertummen :P haha, tabbe annie :)

idag var jag på coop iallafall, adam var också där. mycket roligare med sällskap! vi fick göra det vanliga, packa upp varor. men det är kul ;) haha..
näe, nu måste jag gå! måste sova, uhhh..

ha det så bra allihopa :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0