sur annie, MYCKET sur.

okej, nu är jag fruuuuuktansvärt irriterad. då är jag INTE rolig över huvud taget.
du kan verkligen gå mig på nerverna, du är sååå irriterande. ursäkta, men jag måste bara få klaga. du stör mig så enormt mycket. kan du sluta klaga på vad jag säger och gör hela tiden och tänka över dina egna fel någon gång?
det är inte alltid roligt att höra de där kommentarerna. jag vet inte vad som har hänt med dig. du har blivit konstig, fruktansvärt konstig. iallafall mot mig. kanske är det bara som det känns.
men du kan iallafall låta bli att säga de där kommentarerna och SLUTA KLAGA! för jag hatar det. när någon klagar sådär mycket, då blir jag sånhär... shit, jag måste verkligen sluta med det här nu. men jag blir så irriterad.
jag tror ärligt talat att jag börjar gråta när som helst, bara pga irritation. jag är så arg!
jag orkar inte med dig längre. jag tror att jag ska skita i dig, fullständigt.
ja, så får det bli. jag ska skita i vad du säger nu, jag tänker inte ta mer skit.
jag tänker inte säga att jag hatar dig, för det är ett väldigt starkt ord. men jag tycker verkligen inte om dig!


så, nu har jag fått skriva av mig litegrann iallafall.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0