skönhetsoperation.

hejhej :)
blev inget inlägg igår, men ahja. lite dålig uppdatering har ingen dött av ;)
satt mest med läxorna igår. jag tröttar ärligt talat ut mig själv av alla läxor.
gjorde iallafall engelskaprov idag, tror att det kan ha gått rätt bra. iallafall första delen..

nu sitter jag och pluggar också. ska hålla tal om skönhetsoperationer i svenskan på fredag.
har knappt börjat... gahh. vet inte vad jag ska säga. TIPS!?

det ska ta minst fyra minuter, och mitt tar än så länge 23 sekunder. otroligt bra jobbat, annie!
nej, nu måste jag fortsätta.

meeeeeen, har ni några tips på vad jag kan säga så lämna gärna en kommentar.

vad tycker ni om skönhetsoperationer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0