prao på coop

förlåt för jättedålig uppdatering, om det är någon som sörjer eller så ;)
haha...
men jag har sååå långa dagar nu, så när jag kommer hem så orkar jag inte göra någonting!

praoar nämligen nu, på coop forum i skövde. haha! faktiskt rätt roligt, det är ju som tur är en till från min skola där, adam. har lärt känna honom nu, och det är bra kul! haha :)
orkar inte berätta något om dagarna, men vi har mest bara packat upp varor och sånt iallafall.

idag har dock varit en HEMSK dag, jag har haft sån otur så det finns inte!
det började med att jag tog bussen från skultorp ca halv åtta, för jag skulle spela klarinett på musikskolan i skövde klockan åtta (fick ändra tiden till det för att det skulle stämma), spelade i typ en halvtimma, sen gick jag snabbt ner mot stan för att ta bussen vidare till coop, meeen.. hann jag med bussen eller? NÄÄ! den åkte preciis när jag kom :( åh, så jag fick vänta ett tag tills nästa buss kom, men det var lugnt. mobilspel <3 haha.
kom till coop typ halv tio eller något, skulle börja åtta egentligen. började packa upp varor direkt :) jag orkar inte berätta om all otur jag har haft idag, men en sak kan jag berätta.
jag hade med mig en matlåda, med ris och kycklinggryta. locket hade dock spruckit, så mamma la den i en plastpåse så att det inte skulle läcka eller så.. när jag kom till coop, så hade maten tinat och såsen hade runnit ut i plastpåsen.. GAHHH, så jag fick stå och torka massor innan jag kunde värma maten. sen värmde jag min mat, och skulle ta burken och gå och sätta mig.. meen, SÅ TAPPAR JAG DEN! åh, den vek sig för att den var för mjuk, och ALL mat åkte ut på golvet.. jag blev så sjukt irriterad så näe, det går inte beskriva med ord. så det var bara att lägga sig på golvet och torka.. sen springa ner från lunchrummet snabbt och köpa kexchoklad, det fick bli min lunch. himla skit! och jag som trodde att jag skulle svimma av hunger och vattenbrist innan, huah! som tur var lyckades jag ta mig igenom dagen :) phu..

efter jobbet, klockan FEM(!!!!) kom mamma och hämtade mig o vi åkte till lidköping, de la gardiegymnasiet hade öppet hus. kollade på florist, det såg riktigt kul ut! åhh... jag måste försöka få lite bättre betyg bara, hmm..
nej nu orkar jag inte skriva mer, ska snart sova. tidiga dagar :( ska ta bussen tjugo över sju imorgon.. bläää!
men jobbarkompisarna är urkul :D speciellt en, hon är jättesöt och fick jättedåligt samvete av allt som coop slänger när det finns människor som inte har någonstans att bo eller inte har något att äta, helsöt är hon :)

näe, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0