öroninflammation?

för det första, så upptäckte min mamma och syster förut att det står "mitt" två gånger på min header. haha, inte meningen ju! ska göra en ny någon dag, när jag orkar..

åh, usch.. jag har ingen matlust alls.
dessutom kan det vara så att jag har fått öroninflammation.
har verkligen aaasont i ena örat, kan knappt le utan att det gör ont. och tugga eller bita ihop ska vi inte ens tala om.. ueh.. om det inte har blivit bättre, eller om det har blivit sämre imorgon så får vi åka till sjukhuset och kolla upp vad det är, fuuun!
dessutom är det öppet hus på gymnasierna i skövde imorgon, så dit måste jag! sen ska jag titta på skor tror jag.
näe nu ska jag gå och titta på idol :)

ha det så bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0