ny bloggdesign

jisses, nu har jag suttit och försökt få till bloggen någorlunda snyggt.
vet inte om jag lyckades särskilt bra, men jag är iallafall stolt som lyckades lite ;D

headern ska inte vara så stor, men det var faktiskt den allra första jag gjorde. och nu orkar jag inte göra om någonting! det får bli ett senare moment, när jag orkar :)

haha, vad tycks om bloggdesignen nu? ;)

ja, det märks med all säkerhet att jag är nybörjare på det där. har faktiskt inte orkat bry mig om hur bloggen ser ut förut, och inte förstått någonting heller. men nuså, nu ska det bli ändring på det :)

hej!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Bloggen är jättefin! Bara undrade, visste du vem jag var innan? Jag vet att du var ihop med Eric innan. Han är min pyssling! :D

2007-11-09 @ 19:58:25
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0