lyxfällan, muhammed och kusten :)

snacka om att man är seg på kvällarna när man har praoat hela dagarna.. jag orkar inte göra någonting, har typ bara tittat på tv och suttit här.
tittade på lyxfällan förut, rätt "skoj" att se hur katastrofalt noll koll en del människor har på sin ekonomi, det är ärligt talat SJUKT! äe, dags för folk att lära sig hålla koll på sina pengar, kanske?
ja, det kan ju vara en bra idé iallafall!

förresten tycker jag att det här låter helt sjukt. har inte läst artikeln här.. men jag läste om det i tidningen på jobbet förut, huj.. hahaa, som det stod där så tyckte jag bara att det lät skrattretande.. sjukt :)

nej nu ska jag nog sova :) ska ta bussen 07.20 imorrnbitti, underbara tanke :) haha

image130

mysig bild från sommaren -05 när vi var och hälsade på våra kompisar i Hunnebostrand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0