jul..

godmorgon!

jag hade ju hoppats på att jag skulle orka gå iväg till skolan idag, men det blev inte så.
jag är lika slut idag som jag var igår, plus att jag har jätteont i magen idag också.
tänkte att jag skulle kunnat åka iväg och göra provet iallafall, men jag klarade inte åka iväg.
får göra provet nästa vecka istället förhoppningsvis! känns som att det skulle kunna gå bra iallafall.

vädret är tråkigt, jättetråkigt! vet inte riktigt om det regnar..
men, jag vill ha SNÖ! mycket mysigare ju.
ja, nu vill jag att det ska snöa och att det blir jul!
jag längtar verkligen efter julen. det är så sjukt mysigt!

image101
jag pyntade granen förra året, dagen innan julafton som vanligt! åh.. jag längtar

image102

haha, jag ser riktigt uttråkad ut.. det tar på krafterna att ha det mysigt ;)
julafton förra året. syster pauline, jag, syster nellie, syster emelie och söta farmor!


någon mer som längtar efter julen?



Kommentarer
Postat av: Annsingen

KLart vi längtar till julen:)

2007-11-09 @ 11:22:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Camilla

haha visst är det roligt?? sett hur många ggr som helst men fnissar lika mkt ändå. ;) ooh ja, jag längtar!

2007-11-09 @ 12:08:31
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0