håll i er.. det kommer bilder!! :O ;)

oj, snällt att jag lovade och inte höll det, förlåt om det är någon som sörjer ;)
jag fick stanna hemma från coop idag, för jag misstänker att det är något skumt med min mage.
den känns jättekonstig, o så mår jag jätteilla. inte bra, inte bra. kanske är det vinterkräksjukan som närmar sig? näe, jag hoppas inte det. stannade iallafall hemma, för säkerhets skull. inte så kul OM det nu skulle vara vinterkräksjukan, så kanske jag smittar massa kunder, och det vore verkligen inte bra. så jag har legat och sovit hela morgonen i soffan, nellie bäddade ner mig så sött med filten hon hade haft på sig innan hon gick till skolan!
helgen då? ja..i lördags förmiddag åkte jag och min syster ut till missionshuset (kyrkan) i brobacken, träffade lite andra människor där och så pratade våran pastor om dop med oss, eftersom ingen av oss är döpta.
människor brukar reagera väldigt stort när jag säger att jag inte är döpt, ingen förstår varför. haha, men jag är faktiskt barnvälsignad! eftersom jag är uppväxt i en kristen familj så valde mamma och pappa att jag och mina systrar skulle få välja själva när vi blev äldre om vi ville döpas istället. många kristna som gör så..
jaja, på kvällen åkte vi till light i varnhem (jag ÅNGRAR att jag inte åkte till church i falköping, eric var där :( men det visste inte jag), jag kände mig en aning missplacerad från början. men det blev bättre med tiden, efter mötet satt jag med mina vänner och skrattade, MASSOR :D haha, jag har alltid så kul med er!

Henke, våran pastor då.. han var också i varnhem på kvällen, så sa han typ "ja, vi var ju i brobacken i förmiddags och pratade om dop, nej doping.. eftersom jag hade sett på annie att hon hade börjat se väldigt biffig ut på senaste tiden, så vi fick ta ett snack där.." haha, kuldär!

I söndags åkte jag med den hemmabodda (haha! inte emelie alltså) familjen till stan, nellie fick träffa tomten.. Jag fick träffa (EMELIE, OM DU LÄSER DET HÄR.. så skriver jag det för din skull :D) Ola (jag nämner inte efternamnet!). haha! ;) lite internt sådär.. en t-shirt från h&m fick följa med mig hem, en lila med svart mönster på. eller om den är svart med lila mönster på? haha, kommer inte ihåg. sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag har gjort mer, men NU ska jag lägga in lite bilder tänkte jag. håll i er ;)



okej, det blev ganska många bilder. haha!
1. jag praoar ju på coop forum, och har därför fått en urläcker orange skjorta ;) HAHA!
2. egokort i spegeln, haha..
3. jag och min söta syster pauline vid missionshuset efter "doping"pratet.
4. min knäppa katt sally!
5. mina vänner erika och åsa skrattar hejdlöst! det är ungefär så man brukar sitta med dom. moa i bakgrunden också!
6. min söta syster nellie, och min söta kusin alexandra som har klätt ut sig.
7. nellie och alexandra igen.
8. pauline, nellie och jag i bilen påväg till våra kusiner.
9. vi var vid morfars grav (jag har inte vart där på skitlänge!) och tände ljus. saknar dig! världen är bra orättvis.
10. mina vänner emma och bella efter mötet i lördags!
11. åsa efter mötet i lördags ;)
12, 13, 14, 15. jag... haha :P på sista kortet är min nya t-shirt btw!

nej nu har jag suttit och skrivit här alldeles för länge. måste försöka få i mig något att äta, igen!

puss :)

Kommentarer
Postat av: <3 A L E X A N D R A

ja, han är klockren! :D

2007-11-27 @ 12:38:02
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Emelie

HAHAHAHA!
Jag fattade först inte. Trodde du hade träffat Ola, idol-Ola!
"Hur tycker du jag ska ha håret?" "jag vet inte, fråga Ola!" "Varför gör du sådär?" "fråga Ola!"

HAHAHA!

2007-11-27 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0