fega anonyma typer!

du fega anonyma människa som skrev att jag har världens mest egocentriska blogg, tjaadu... jag har inte mycket mer att säga till dig än att du kan ta dig i röven!
om det nu är så du tycker, så ska du bannemig stå för din sak och skriva ditt namn... TÖNT!
hur nödvändigt är det med sånna kommentarer? nä, precis. inte ett skit!
jag kan gissa vem det var som skrev det, och om det nu var du, så ja.. stick!

jag har den här bloggen för att JAG tycker att det är kul att skriva, och det känns skönt att skriva av mig ibland.
min blogg - mitt val av innehåll. eller är det inte så?
så fruktansvärt onödigt att hålla på sådär. och jag vet, de största bloggerskorna får sjukt mycket mer elaka kommentarer, stackare! förstår att det är svårt att låta bli att ta åt sig.
synd om människor som inte har något bättre liv än att dom måste klanka ner på andra. bra medmänniskor det där, mycket bra! jag blir så irriterad.
och om du som tycker att jag är världens mest egocentriska blogg kikar in här igen så kan ju du förklara för mig vad som gör mig så egocentrisk? pffff....


jaja, ikväll har jag iallafall varit hos pappas kompis i stan. åt mat o så, gott! tittade på deal or no deal, efter det gick jag och mamma ut o gick :) trevligt. sen gick vi tillbaka, mamma satte sig och spelade betapet på datorn, nellie låg i ett annat rum och sov, pappa och hans kompis satt och tittade på fotbollen och jag la mig och somnade i en av sofforna. haha, fy vad socialt!

en sak som jag har funderat på ett tag är varför nästan alla killar sitter och pratar med tvn när dom tittar på fotboll? :D hahaha... så himla fult!
"MEEEEEEEENNNEEEEEE, VARFÖR GÖR HAN SÅ!?" och blablabla, heela tiden :D
så sitter iallafall alltid pappa och hans kompisar när dom tittar på tv. hahah :P

uh, min hals har bara blivit värre och jag hostar hela tiden. så jag måste nog sova nu.

och ursäkta början på det här inlägget, inte riktigt meningen. men jag blir så besviken...

är min blogg verkligen så egocentrisk? :S

Kommentarer
Postat av: Jacoob

Självklart syftar du på mig. Jag har inte skrivit något ^o)

2007-11-18 @ 12:25:41
Postat av: annie

jacob: någonting måste det ju vara som gör att du tar åt dig, ellerhur? eller varför tror du att det är just dig jag syftar på?

2007-11-18 @ 18:06:22
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: JC

För att du alltid syftar på andra och inte själv kan se att du är himla provokrativ!

2007-11-20 @ 17:07:39
Postat av: CJ

:px -20:*

2007-11-20 @ 17:09:04
Postat av: annie

JC: seriöst, jag kan ju inte precis skylla den anonyma kommentaren på mig själv. ellerhur? snälla lilla vän, berätta för mig VAD det är som är så fel med mig, berätta vad jag har gjort dig, TACK!

2007-11-20 @ 20:42:41
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: JC

Vi kan börja på att du syftar på mig med den "anonyma kommentaren"..

2007-11-21 @ 22:15:40
Postat av: annie

JC: är det så konstigt då, med tanke på hur du har betett dig mot mig de senaste månaderna, utan att jag ens vet vad jag har gjort? och när jag frågar dig vad jag har gjort, så svarar du inte. det känns inte så sjukt kul..

2007-11-22 @ 11:52:40
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0