yes!

helgött.
jag och pao skulle beställa mobiler förut, så mamma kom o tänkte hjälpa oss.
o så sa jag typ ; men asså, jag vet inte om jag vill eller kan köpa den nu. det kanske är bättre att vänta till efter sommaren, så jag har pengar?  (jag har över 2000 sparat, men tänkte att jag kanske skulle ha dom till sommaren)
o mamma ba ; men ni har 800kr var sparade på ett konto som jag tänkte på, ni kanske kan använda dom? det var från nåt gammalt miljonkonto där man kunde vinna pengar, och där hade ni 800kr kvar var på.

ÅH, helgött :D plus att jag ska få 200kr av pengarna som vi ska få tillbaka av carola, för att jag inte följde med på cupen.. och att jag har 200kr sparade från när jag var liten och tappade tänder ;) haha. jag var så värd och sparade alla tior jag fick ;) så dom är fortfarande kvar. så jag borde överleva iallafall ;D

så det blir troligtviiis en mobil nu snart iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0