valborg

valborg var bra, åkte till varnhem, till kyrkan vid typ tre :) övade lite inför kvällen,
för jag, åsa, fredrik och henrik skulle spela/sjunga i varnhemsgården på kvällen.

sjöng gamla godingar som ; pärleporten, ovan där och högt på ett berg.

iallafall, vi övade, tills vi kunde det :) sen gick jag och åsa hem till henne, jag hade ju aldrig varit
där innan! det var trevligt. martin utan h och hans föräldrar kom precis när vi kom dit också :)

vi åt lite och så, sen efter ett tag gick jag, åsa och martin tillbaka till kyrkan för lite till övning ;)
det gick också bra, sen åkte vi med henrik bort till varnhemsgården.
startade med värsta bästa kören där, HAHAHA säger jag bara! alla satt bara och skrattade
åt dom :P eller iallafall vi vid vårat bord xD iallafall, sen sjöng vi. det gick ju skitbra, bara
att jag typ tappade rösten. hm, lyckat! vi fick massa beröm iallafall :) piggaste inslaget sa de
flesta ;) hahaha!

när det var slut där var det fackeltåg till brasan, åsa skämdes ihjäl för det var typ bara småbarn
som köpte facklor, och hennes PAPPA :D hahaha! det var jättekul :)
iallafall, så stog vi där vid elden ett tag. fredrik försökte lyfta upp mig och slänga in mig i elden!
sen stannade vi tills typ alla andra hade gått, då gick jag, åsa, fredrik och martin
också. till kyrkan gick vi :) med en liten paus på lekplatsen, HAHA! det var kul :'D
fast jag fattade inte hur man skulle åka dom där grejerna, så fredrik fick visa mig och det var läskigt!
sen var vi iaf i kyrkan, lyssnade på musik o så. sen efter ett tag gick jag, åsa och martin hem
till åsa igen :) åt fruktsallad och tittade på hm.. tonårsliv tror jag det var?
fast jag sov typ i slutet, och martin åkte hem efter typ halva. sen vid ett eller nåt gick jag och åsa
upp o la oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0