onsdag

uh, jobbigt med skola efter så lång tid utan den. var där senast torsdagen för två veckorsen. på fredagen hade jag världens migrän och veckan efter hade vi prao ;)

men det startade som vanligt iallafall. sovmorgon till kvart över nio.. då hade vi spanska.
efter det hade vi matte, sen hade vi tyska. och tillslut hade vi no, och efter det slutade vi, kvart i två :)

gick till klarinetten, hade sällskap med alexsandra eftersom hon också skulle till musikskolan.
lektionen gick bra, inga större fel alls :) se vad bra det kan gå UTAN övning. ;)

åkte hem, kommer inte ihåg vad jag gjorde :P säkert lite dator.
sen efter ett tag följde jag med pappa, nellie och farmor in till skövde, för vi skulle handla med farmor :)

virrigt men kul ;) haha! farmor är så virrig :D men så gullig!

menmen, sen gjorde jag typ ingenting.

haj ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0