offcourse :)

japp, offcourse i bankeryd imorgon :) nu är nog allt bra planerat. tror jag :o
åker tåg med åsa och erika, troligtvis fredrik också.. kommer fram till bankeryd 17.53 för att vara exakt ;) då kommer jacob, niclas, felix, albin o hm, jag vet inte vilka det är mer.. o möter oss vid stationen, hoppas jag.

umgås med dom först.. eric, kigge o saga kanske är med också. det får vi se :)
sen vid åtta börjar oc, i attarpshallen. gött! så mycket folk att det inte fick plats i kyrkan, haha.
är väl där med massa folk gissar jag, sen vid tolv åker åsa, erika och troligtvis fredrik hem med åsas mamma.. och jag stannar kvar :P följer med eric o dom till typ sagas moster eller vad det var, som bor i bankeryd :) sover där, så åker jag hem nästa dag. vill ju vara med eric så mycket som möjligt <3 , eftersom vi inte ses så ofta. så det fick bli så :)
tar tåget hem på söndag :) yäh. det blir nog super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0