måndag

tjohej!
hm, till att börja med så måste jag säga att den bilden där är OTROLIGT snygg :) hosthost. absolut inte alls ;) men äääääääh, skit samma!

iallafall,
idag är det måndag, och det har faktiskt var ovanligt kul i skolan :D
hade dock världens huvudvärk imorse när jag vaknade, men tänkte att man inte kan stanna hemma hur många dagar som helst för det.. så jag gick iallafall iväg, tur det! för här hemma hade jag aldrig blivit frisk :P kompisar är kul, alltså är skolan kul ;D ibland iaf.
kom till skolan, hade svenska.. tittar på sandor slash ida, för den har man ju aldrig sett förut eller så :P mahaha. den är iallafall bra, så det var sköönt :) efter det var det läsning, läste ut "min" bok.. så jag satt mest och gjorde ingenting :P skönt det, aajjämän! sen vare engelska, hade vikarie, softsoft. jooobbade, jag och marielle var skeeeetduktiga ;D iallafall, sen skulle vi ha gympa, men det var ovärt, för vi skulle bara få gympa i 20min, eftersom
image11vi skulle få matrast tidigare, för att vi skulle på bio med skooolan. så jag, amanda, erika, hedvig och marielle gick ner och käääkade på donken. muummmmms! sen gick vi runt ett tag, var inne på åhlens det mesta :P sen gick vi ner till odeon, där vi skulle se bion. fick stå där och vänta ett tag på att få komma in, haha. jag, erika och amanda gick in på biblioteket för att erika ville se om pippispelet fortfarande fanns kvar på datorn hon brukade sitta vid där inne när hon var liten ;) hahaha! synd för henne att datorn inte var på. mahaha! och erika kan inte vara inne på bibliotek, för hon KAN INTE vara tyst. det bara går inte :P hahaha. hon kaaaan inte viska ;D iallafall, sen tittade vi på filmen. Bara Bea hette den, hahaha. skitkul var den :D helt sjuk, men också helt kul :D alltså, fy vad man skrattade!
- jag gör slut.
- VA?! ingen gör slut med mig. JAG gör ju slut!
HAHAHA :D o sen så hade bea och en kille sex på toaletten på en flygplats.. så var hennes kompis utanför, och förstog vad dom gjorde :P haha. så kom det in en tant, o hörde massa ljud ;) o hon kompisen bah :
- eh, det är min väninna där inne. hon åt en härsken varmkorv..
så hördes det maaaassa stönanden från toaletten.
HAHAHAHAHA! alltså, den var sjuuukt rolig ;D iallafall, gick tillbaka till skolan efteråt, amanda var en aning utsatt av snöbollar.. jobbigt! kom iallafall tillbaka till skolan, började läsningen tidigare, så fick vi börja matten tidigare, vilken slutade med att vi fick sluta från matten tidigare, alltså kom vi hem tidigare ;) 
jaja, på läsningen hade ju inte jag nån bok, så jag och amanda satt och läste varannat ord ur hennes bok :D HAHAHA! det var faktiskt väldigt roligt :D mycket roligare än vad det låter ;) oj så vi skrattade ibland. inte bra när det är alldeles knäpptyst, inte. mahaha :) 
sen vare iaf matte, där jobbade jag faktiskt litegrann, tro det eller ej :) mahaha. äeh, sen pratade vi om att klassen ska till mattsson nästa måndag, för vi har studiedag då o då fyller han år ;D mahaha. får väl se hur det blir med den saken, men kul vore det iallafall ;D

jaja, nu grinar min syster för att hon måste sitta här.. så jag får väl kila :)

haaaaaaaaaaaaaaaaj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0