kalas :)

blöh, jag har sjukt tråkigt :D
när jag har tråkigt brukar det vara bra om otto är inne på msn, för han livar alltid upp stämningen!
men den skiten är och repar :O det gillar vi inte!

haha, men jag får överleva :)

idag har jag iallafall varit på kalas, yes. 40-årskalas tillochmed. fast det var väl inte så jättespeciellt, haha :)
fick smörgåstårta, men den var inte god. haha, förlåt men den var inte det :D

haha, han vi firade hade en såndär cykel med cp-styre :D nejmen sådär att den svänger tvärtom, typ.
tvärtomstyre :D jag skulle testa, men det var INTE lätt. hahaha, jag fick ont mellan benen :( för det var en såndär stång som det är på herrcyklar, o så slant jag för att jag fick panik :D det var liksom svårt, så jag åkte ner där på den där stången flera gånger, HAHA! aj :D
jag var rätt kass, ja det var jag ;) kanske kommer någon bild senare, min kära syster tänkte skämma ut mig och tog några, haha! jaja, jag smsnördade helt totalt! haha, pappa frågade om jag hade fastnat med tummarna, jag smsade verkligen hela tiden :O huj.

jag och pauline var asigt värda. vi satt typ fem meter ifrån varandra och skickade sms..
typ :
ett sms - Du
ett sms - Är
ett sms - Mycket
ett sms - Ovärd
ett sms - Och
ett sms - Luktar
ett sms - Hästbajs

hahaha, mognast är vi :D

men nej, nu ska jag äta varma mackor! tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0