hm, tisdag?

hmhmhm.. vad kan man skriva?

idag har jag inte gjort alltför mycket. spelade spel med pao förut, jag vann överlägset, precis som vanligt ;)
haha! hm.. sen fick jag slänga i mig några pannkakor, för pappa ville att jag skulle följa med och handla med farmor, så det gjorde jag..

haha, farmor är SÅ söt :D åh, henne tycker jag om! vi handlade, och virrade omkring där inne i affären, precis som vanligt när man handlar med henne ;) hahaha! virris är hon.
sen kom jag hem, fick byta om snaaaabbt, för att senare åka in till Skövde igen. Skulle gympa med mamma.. haha!
i boulognerskogen, tralalala. utegympa med friskis & svettis, HAHA! huj, min koordination är inte världsbäst om man säger så.. jaja, det är smällar man får ta :) när vi kom hem satt hela familjen + pappas kompis och paos kompis bänkade framför tvn, dags för ALLSÅNG PÅ SKANSEN :D hahahahaha. jag är sån nörd!
men det är kuuuuul..
och på tal om allsång på skansen, så ska vi (familjen minus emelie) åka till stockholm i sommar! kulkulkul, eftersom jag inte har varit där sen jag var typ aaaaasliten. en liten miss gjorde vi bara, bokade hotell o gojs, utan att ha kollat innan när pridefestivalen är... HAHAHAHA, lyckat att vi är där under tiden? - NEPP!

men det blir nog roooooligt :) DESSUTOM ÄR DET INTE LÅNGT TILL GULLBRANNALÄGRET! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, jag är helt superglad :D
jajajaaaaaaaaa...


lycka till imorgon syster, jag tänker på dig! ♥

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0