blondering

jappjapp.

eftersom jag hade så sjukt tråkigt igår, så följde jag med erik ut o gick. det var faktiskt riktigt trevligt :D
"vi följer ljuuuuset" hahah, yes. jaja, var ute typ till tolv, då följde han mig hem xD haha. fy så snällt!

jaja, idag så åkte familjen till simsjön. tänkte att det kanske kunde vara iallafall lite solväder, men tji fick vi! hahah, bara massa moooln. så inget bad, och inget solande. typ inget folk heller :D hahaa! jaja, vi satte oss iallafall och fikade lite. och kände på vattnet, HUUUUUH, helt iskallt!
så vi fikade bara lite, sen åkte vi hem.

och nuuuu.. nu sitter jag här med världens fulaste hätta på mig. hahaha, blonderar slingor, IGEN!
känns som jag gör det typ jämt, fast det gör jag faktiskt inteinteinte. jag lovar :) haha.

får väl se hur dom blir, ska skölja ur dom om en halvtimma typ, så jag lägger säkert ut resultatet på någon bild här så småningom ;D sen ikväll blir det sjötorpa med massa folk :) grill och volleyboll. yes, perfa!


hmhmhm... kanske skriver mer sen ;D ha det braaaa.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0