nytt!

öh, jag tänkte att det skulle vara kul att ha en blogg. jag fattar absolut ingenting av det här än så länge, men det ska säkert gå bra ;D haha.

hm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag..
verkar som det blir en otroligt soft dag, bara jag hemma o så. mmmmys!
det tycker jag om. höhö, jäppjäpp.

har varit ute en sväng. skönt! så mys med snö :) mmmmums. i like it!

hm, igår var jag på lovsångsövning med bandet :) det var mycket trevligt må jag lova.
sjöng i tre timmar, huah. så nu har jag ont i halsen kan jag tala om. men det var kul iallafall!
efteråt blev det pizza med bella, åsa, fredrik och mathilda hemma hos fredrik.
det var mycket trevligt :D bara att jag var helt övertrött så jag blev hur jobbig som helst. satt och skrattade heeeela tiden, åt allt och alla. phu, stackars mitt sällskap ;) ungdomsmöte i varnhem 23 februari, där vi ska spela/sjunga. det blir säkert skitbra!

nä, nu måste jag lära mig lite om dethära..
kanske skriver senare, ingen som vet..

haaaaaaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0