helgen.

jao, tänkte berätta om min helg dårå :)

fredag :
var i skolan som vanligt, och sen på kvällen var det tonårs-start. trevligt att träffa allt folk igen! eller det var inte så många där men, fick träffa några iallafall :) spelade euroquiz hela kvällen vilket jag är absolut heeeeelkääääääss på. så det var tråkigt :P men aja, jag sov lite istället (a) kom hem senare än vad jag har förväntat mig, så jag fick panik. total panik! eftersom jag visste att jag skulle till skolan dagen efter och att jag inte kunde sova så länge som jag behöver för att må bra.. så jag grät heela kvällen. kunde typ inte andas för att jag hade sån panik, det var riktigt läskigt! har aldrig haft sån panik förut :S somnade inte förrän typ ett, om inte ännu senare..

lördag :
vaknade tjugo i sju, skulle upp o duscha o så.. för att senare gå till skolan (öppet hus).. jag gick iallafall upp o duschade. men, sen kom paniken tillbaka.. så mamma sa åt mig att gå o lägga mig så behövde jag inte gå till skolan. tur det! annars hade jag aldrig överlevt lördagen. heelstressigt!
vaknade vid tio eller nåt sen tror jag. skulle åka till emelie vid elva om jag inte minns helt fel :P
iallafall, gjorde mig iordning o sen åkte vi och hämtade farmor. åkte vidare till dala för att farmor skulle köpa en blomma till emelie.. SEN åkte vi till jönköping, där vi skulle fira min storasyster emelie som har fyllt 20 år :) hade aldrig varit i hennes lägenhet där, så det var väldigt kul att komma dit! och oj, vad man saknar henne! var där i flera timmar, väldigt trevligt må jag lova! träffa nästan hela släkten. utom william, annie och mikael, tror inte det var någon mer som fattades.. vi var nog över 30 personer i emelie och annas trea tror jag :P fast alla satt ju i vardagsrummet men, aja. det var trångt iallafall ;) trångt och mysigt. hela tjocka släkten! när alla hade åkt hem och emelies kompisar hade kommit, åkte vi hem. nej, inte hem förresten! vi åkte till korsberga :) skulle på gudstjänst, där vårat lovsångsband skulle spela! (första spelningen..)  jag kom lite sent, och hade ingen aaaning om vart mina kompisar var eftersom jag aldrig hade varit där förut :P men det var någon vänlig själ som talade om för mig vart dom var, så jag hittade dom tillslut. streeessigt var det! vi visste inte när vi skulle spela och hade inte skrivit klart domdär over-head papprena när dom redan hade börjat gudstjänsten. bella och åsa fick sitta och skriva som gaaalningar, medan jag och fredrik satt och lugnade ner oss. haha, vi var väldigt stressiga båda två :P iallafall, sen vare våran tur att spela. bella på trummor, fredrik och någon mer från den församlingen på gitarr och jag o åsa på sång. haha, alla var ju inte där! vi hade varken piano eller bas ;P o så fick vi bara en mick först, så första låten hördes vi typ ingenting.. sen sprang det fram en tjej och gav oss två mickar, haha! folk tyckte iallafall att vi var väldigt duktiga ;) det är ju bra. fast jag tyckte inte att det gick så otroligt bra den gången men.. iallafall, nästan direkt när vi hade spelat klart var vi tvungna att åka vidare.. jag, bella, åsa och fredrik åkte med åsas mamma stina till bankeryd :) vi skulle till offcourse, ungdomsmöte! helt underbart kul var det :) fast vi fick inte sittplatser men.. det var kul ändå! kände inte så många där, men träffade några iallafall :) först kom gustaf fram, hoppade in mellan mig och åsa när vi stog och pratade och skrek : AAAAANNIE! hahah, hjälp.jag har nog nästan aldrig blivit så rädd. jag började skrika :P skiiträdd blev jag! sen träffade vi martin utan h ;) stog o pratade med honom läänge. sen kom vi på att vi kunde gå ner i källaren och sätta oss istället, så det gjorde vi. då kom tre av martins kompisar, väldigt underliga ;) haha. dom stylade honom iallafall, o pratade med oss litegrann ;D eller jacob gjorde iallafall. treeevligt! honom skrev jag till på crossnet sen, så nu har jag lärt känna honom bättre :) mycket trevlig pooojke!
skulle ha hälsat på niclas, men jag såg honom aldrig.. förrän i slutet, så gick han precis förbi mig, och han hälsade :O :O :O han dissade mig inte :D wohooooow. gut! haha, sen kom han fram igen o ba ; jasså, här står datanördisarna?   hahah, åååååh. han ska bara vara tyst! han är minst lika mycket datanörd själv ;P
iallafall, åkte hem typ halv två, kom hem halv tre typ :) myyyyyyyycket trevlig dag! men oj, så stressigt.

söndag :
jag gjorde nästan ingenting.. vaknde första gången vid nio tror jag, kunde inte somna om. så jag gick upp o satte mig vid datorn lite. där blev jag så trött att jag höll på att somna, så jag gick in o la mig igen.
sov till halv två, då kom pauline och nellie in och väckte mig. usch för dom! åt mat o tittade på reprisen av melodifestivalen. brukar inte gilla det egentligen, men det var faktiskt kul!
sen gjorde jag typ inget mer. hade trååkigt det mesta av dagen :P bara soooftade! schöööööönt.


jäähjääh, haaaaaaaaaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0