städ..

Åh, sån riktig städdag idag!
Dagen började med att jag knackade i väggen, Nellie kom in och vi började sjunga "en elefant balanserade...", hon slutade sjunga när vi hade kommit till tjugo, men jag fortsatte. De gick ner till affären, jag stannade kvar, fortsatte sjunga tills de kom tillbaka, jag lyckades komma till 404 innan mamma blev irriterad, haha! Skickligt, nooot.
Åt frukost tillsammans med de andra som var hemma, som fikade. Lite småmys sådär, sen var det bara till att börja städa, allting ska städas. Wha, det är verkligen julafton om två dagar! Så ja, städning behövdes nog om vi ska få upp alla julsaker imorgon! Haha, synd att jag aldrig kan göra färdig någonting som jag har börjat med bara. Jag orkade inte städa längre nu, så alla mina grejer står utburna i hallen, och jag orkar inte bära in dom igen! Haha, bra. Det är som det brukar vara, då vet vi att jag inte har blivit sjuk iallafall :)
En dag SKA jag bli bra på att städa!

Nä, nu måste jag nog fortsätta, måste vara klar till typ fem, då måste jag börja göra mig iordning eftersom vi ska till missionshuset på grötfest (haha!) där jag ska vara med och sjunga vid sex :)

och här var det tänkt att det skulle vara en bild, men det funkade tydligen inte. bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0