klantannie

hej allihopa :)

åh, jag gjorde en så klantig grej förut, tänkte mig helt enkelt inte för. gick ner till affären för att köpa ett värdebevis, eftersom jag bara hade 72 öre kvar, och har haft det hur länge som helst :P köpte iallafall ett värdebevis för 100kr. gick hem, jätteglad! när jag kom hem fyllde jag på den, det funkade.. inte det som var det klantiga.
nej, det är såhär att jag har telenor, och där kan man välja att skicka gratis sms till alla inom sverige för 99kr/månad, vilket jag tänkte att jag kunde göra, så jag beställde den tjänsten.
när jag fick ett sms där det stod att tjänsten var aktiverad så står det självklart "saldot måste överstiga 2kr för att tjänsten ska fungera" eller något. OCH, hur mycket pengar har jag kvar? jo.. 1.72, såklart!
såååå sur, så jag kan ju inte använda det nu. bajs. jag får helt enkelt fylla på den med en hundring till imorgon, så ska det funka :)

näe, nu ska jag gå. tror det görs fruktsallad i köket, MUMS!

ha det så bra, och om jag inte kommer in här mer innan jag åker så får ni ha det grymt kul på nyår :D

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

mahaa :) smart ;)

2007-12-30 @ 12:46:05
URL: http://ahallen.blogg.se
Postat av: bea

(svar)
ellerhur! hur bra som helst var det :) vill tillbaka!
ha en bra dag anni :D

2008-01-03 @ 14:46:44
URL: http://beasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0