huvudvärk

hej!
det får bli ett ganska kort inlägg här, förklaring kommer i inlägget ;D

jaoo.. jag mådde inte särskilt bra igårkväll efter svimningsattackerna som ni kunde läsa om igår, hade jätteont i huvudet och så. men jag la mig och sov tidigt i förhoppning om att jag skulle må bättre idag. när jag vaknade imorse hade jag jätteont i huvudet och orkade egentligen inte gå upp, men jag tvingade upp mig själv och gick in i duschen. sa till mamma att jag inte mådde bra, men vi kom fram till tillsammans att jag skulle gå iväg och vara i skolan så länge jag klarade av det.
så, jag åkte iväg. hade läsning första lektionen. skitbra mot huvudvärk. NOOT! efter det hade vi svenska, tittade på filmen Om en pojke som jag har sett massa gånger tidigare, haha. film är inte heller något direkt bra botemedel mot huvudvärk. så jag började bara må sämre, så ja.. jag pratade med min lärare om det och sen åkte jag hem. tror jag gjorde rätt i det, när jag kom hem satte jag på en film och somnade direkt. när jag vaknade kändes huvudet bättre, men ändå inte bra. så just nu sitter jag här med jättehuvudvärk och skriver = inte bra med dator!
så jag ska gå härifrån nu, snart.

blir hemmamyskväll med min lillasyster ikväll, de andra skulle bort så jag får agera barnvakt. blir pizza! mmmums.

kanske ska lägga in lite luciabilder först? ja...

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0