glad dag!

den här dagen har varit bra, väldigt bra faktiskt. jag kan dock inte säga varför, men jag har varit glad. på humör! oj, ovanligt. jag har dessutom klagat otroligt lite känns det som :D åh, vad skönt det är att vara glad på allt!
jag vaknade med jätteont i magen, vilket jag även somnade med igårkväll. men jag gav mig sjutton på att jag skulle klara skoldagen, så jag tog mig i kragen och jag klarade det banne mig! det mesta har blivit mycket bra idag. dock inte för min älsklingserika.. åh, stackare <3 gillar inte att se dig ledsen. jag vet inte heller vad jag kan säga till dig, det är så svårt i sådana situationer. men jag hoppas du förstår mig!

det är skönt att göra goda gärningar, det är skönt att vara glad och trevlig mot människor, samtidigt som man förhoppningsvis glädjer en annan människa så blir man så otroligt glad själv! jag älskar att vara snäll mot människor, tror dock att jag visar det alldeles på tok för sällan.

hade luciaövning idag i skolan, gick bra. haha! sen hade vi tyska där vi började skriva dialoger som ska spelas upp på fredag (vi får göra det nästa vecka eftersom jag har tyskaprov på fredag), vi fick också komma ut och prata med våran lärare om betyg. hon sa att jag egentligen verkligen är en MVG-elev, men att hon vet att jag har haft det jobbigt och inte får känna så mycket press. så hon sa att vad som krävs av mig är att jag slappnar av och läser igenom lite grammatik i boken och låter allting falla på plats, så skulle jag få ett mvg. haha, frågan är ju bara hur det kommer gå.. är nöjd med mitt vg också :) hahaha, i dialogen vi skriver iallafall så ska jag vara morfar och komma in på ett hotell (i alperna, i tyskland.. vi skulle på skidsemester) med en badring och säga typ "ååh, äntligen här i egypten!" gah, pinsamt ju.. :P

sen hade vi engelska, tittade på en film som jag såg senast för typ en veckasen. haha, kul! meet the parents eller vad den heter. kul är den!
efter det var det no, och vi jobbade jättebra ;D nästan. jobbigt att en uppgift är a-ö.. haha!

sen var det maaaaat...TACOOOOOS! mmmums. det var inte fel alls :D med chips dessutom, glad annie!
sen hade vi bild, pratade med eva litegrann om betyget. får hoppas på ett vg nu, men jag får väl inte ha för höga förväntningar.. haha!
efter skolan gick jag och spelade klarinett, brabra! jag var glaaad och mådde bra. åh :D

nu är jag hemma och sitter här, ska snart äta hoppas jag. sen ska vi baka pepparkakor! ÅÅÅÅHHH JUL!

sen kommer min älskade storasyster emelie hit och ska vara här till på torsdag kväll.

äntligen ska jag få plockade ögonbryn igen! HAHAHAHA, det är bara därför jag vill att du kommer ;) mouahaha.

näe nu ska jag äta! kramkram.

image145
hahaha, jag mitt uppe i lussebullsbaket förra året ;)

Kommentarer
Postat av: erika jensen!

vilken tur att någon hade en bra dag iaf :)

2007-12-04 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0