dan före dopparedan

haha, just nu ångrar jag att jag gick och la mig halv tre inatt, verkligen. kan knappt hålla ögonen öppna, känns det som. ajajaj! osmidigt av mig att sitta uppe kanske?
var och sjöng i missionshuset med "kören" förut iallafall, det gick bra och vi fick beröm :) wou! sen åt vi gröt, det som jag älskar så mycket.. haha noot! inte risgrynsgröt iallafall.

sitter just nu med min tomteluva på mig, ser ut som en liten barnrumpa eller något, HAHA! men, jag försöker bara få lite julstämning. har ju inga julsaker uppe eller nåt än ju.. men imorrn så, då ska det vankas julstämning!
när granen kommer in, DÅ känner man julstämning :)
SJUKT att det är dan före dan före dopparedan ju. om bara några minuter (kanske när det här publiceras) är det ju dan före dopparedan! sjuktsjuktsjukt. men jag längtar otroligt mycket! så mysigt, med familjen. får träffa släkten från mammas sida på julafton också, mys!

(okej, jag glömde bort att publicera det här.. haha, så NU är det dan före dopparedan :D)

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0