onsdag

man kan ju undra vad jag gör uppe såhär tidigt på lovet, förklaringen kommer senare..

igår var jag med nellie på stan en sväng, när hon hade kommit hem från fritids :)
det var trevligt, jag köpte tröjan t-shirten där brevid på bilden., och ett vanligt linne som jag har där under, också köpte jag den där klänningen som nellie har på sig, till henne.
bara för att hon tjatade så! gah, jobbiga systrar ;) iallafall, sen på kvällen var jag med erika, gjorde väl inte så mycket. pratade o så bara ;D men sånt är alltid trevligt ju. sen ringde jag eric, så pratade jag med honom ett tag :)
sen somnade jag, det finns det väl inte så mycket att säga om. jag sov helt enkelt :D


hade ställt klockan, PÅ LOVET! alltså, det kändes heldumt. på kvart över sju tillomed! nej, tio över.
skulle till doktorn på vårdcentralen 20 i nio, då var vi tvungna att lämna nellie på fritids först. bajs vad tidigt alltså!
kom iallafall dit, och han sa väl inte så mycket. skickade remiss till KSS (kärnsjukhuset skövde :D) för röntgen. så jag får väl en kallelse dit så småningom. o sen ska jag till hmm.. ortopeden tror jag (:S) och få såntdär ilägg till skorna :P åh, vad roligt!

idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske slår en pling till amanda sen :) fast hon är säkert med andreas. men det skadar inte att testa ;) så det tänker jag göra! annars vet jag inte vad jag hittar på. nånting med pao när hon vaknar kanske :P yeahyeah, det märker vi.

ha det fint, HAAAAAAAAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0