lördag

haaaaaaj

har så sjukt tråkigt, typ alla kompisar är på fotbollscup i gränna.
jag skulle följt med egentigen, men sen fick jag problem med ryggen och kom på att jag absolut inte tycker om fotboll :P så jag följde inte med..

igår var jag sjuk, hade migrän. så hemskt är det! jag hatar det.
låg och sov till tolv, sen vid ett när mamma kom hem åkte vi till Gustafssons blommor där jag ska praoa nästa vecka och pratade. Eftersom jag inte har varit där någon gång innan så ville jag gärna åka dit innan, så att jag inte skulle behöva bli så nervös för att jag ska dit på måndag ;) det gick iallafall bra.
sen åkte vi och hämtade nellie på skolan, sen åkte vi in till stan, för mamma skulle handla..
körde förbi skolan, så jag fick hämta en mapp jag behövde, sen åkte vi vidare och hon släppte av mig vid resecentrum där jag skulle ta bussen hem igen ifrån :P
höll typ på att svimma på bussen, mådde så sjukt dåligt och uh! det var skitläskigt.
kom hem, sov.. sen när jag vaknade mådde jag bra :) eller iallafall bättre. på kvällen gjorde jag typ ingenting, spelade med Nellie och tittade på Talang 2007 :)

när jag var sjuk igår så lät jag klockradion (väckarklockan..) stå på, så att jag kunde ligga och lyssna på radion. jag stängde inte av den, utan den stängde av sig själv efter några timmar. det tänkte inte jag på, så jag gick och la mig som vanligt igårkväll.
imorse vid tio i sju vaknade jag av väckarklockan!!
- SHIIIIIIIIT, ÄR DET SKOLA IDAG?! , var min första tanke. men jag kom sedan på varför den gick igång.

haha, jag blev skiträdd! så det var bara att somna om...
idag åkte jag iallafall in till stan, jag ville verkligen hitta något nytt! men gjorde jag det?
HEEEEEEEEEEEEEEEPP. jag typ hatar skövde staden! man tröttnar så fort.
och man hittar aldrig något :P

kanske kan åka in imorgon? hm.. om stan har öppet då så!

väntar på att Pauline ska komma hem, vill fråga henne om hon vill dela på en kebabrulle med mig, som vanligt (a)
hon borde komma typ nu tycker jag, för hon slutade tre..

väntar också på att Emelie (min syster som bor i Jönköping) ska komma hit med sin pojkvän Dennis :)
var ett tagsen vi sågs nu, saknar henne!

yeahyeah, nu ska jag sluta.

ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0