lördag. påskafton :)

ao, idag är det påskafton. alltså var det långfredag igår, logiskt :)
man får verkligen tid att tänka på långfredagen. det är nog inte många som tänker på VARFÖR man egentligen firar påsk.. lite sorgligt att många bara tänker påsken som en helg då man får äta massa mat och massa godis!

mycket mat och godis kan man ju äta vilken helg som helst, ellerhur?

det är ju faktiskt Jesus död och uppståndelse vi firar.


jaja, iallafall..
igår var jag hos mormor, träffade släkten och åt påskmat o så :) det var mycket trevligt!

fast jag hann självklart fundera över vad vi firar också.


äh, jag orkar inte skriva mer.

men om det är någon som läser det här.. firar du påsk och varför isåfall? bara för mat och godis och allt vad det nu är?

yeahyeah, nu ska jag sluta..

ha det fiiiiint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0